niedziela, 10 kwietnia 2016

Nowy blog!


Zapraszam na nowego bloga:


Pojawił się już prolog :)

5 komentarzy:

  1. Juhuu! Nowy blog! Lecę czytać! Chociaz najpierw jeszcze czeka mnie epilog. Ale się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ten nowy blog już otwieram x

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć pamiętaszmnie jeszcze ? :)
    Kurczę widzę, że już skończyłaś "Nową" i lecisz z drugim opowiadaniem. Jejku jak sobie pomyślę ile mam tu zaległości to głowa mnie z miejsca zaczyna boleć. Chciałabym już wszystko pochłonąć i przejść do twojej nowej perełki. A uwierz mi, ze na pewno tam zaglądnę :)
    Pozdrawiam, mewa :)
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, nadal nie usunęłam Nowej z zakładek i bardzo często na nią zaglądam... Brakuje mi tego bloga/* Nie chcę Cię przygnębić ani nic, ale tak bardzo brakuje mi tej "więzi" xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój frędzelku!
    Przepraszam Cię słodziutko, że tak późno piszę, ale nie miałam czasu.
    Już wiesz, że Cię nie opuszczę i jestem na następnym blogu
    Pa
    Meg
    Ps: Tylko mi na bogu swym następnym tak dużo ludziów nie morduj!

    OdpowiedzUsuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)