niedziela, 27 lipca 2014

Liebster Awards

Dziękuję za nominację 

''Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

Pytania: 
(troszkę się rozpisałam... Sorry... XD)
1. Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie jesień. Uwielbiam deszcze... Jest chłodno, ale nie zimno i to mi się podoba. Nie lubię upałów... A kasztany i kolorowe liście tylko dodają uroku naszemu światu.
2. Gdzie chciałabyś/chciałbyś spędzić wakacje?
Hm... W Obozie Herosów, ale chodzi raczej o realne miejsca. Machu Picchu zawsze mnie przyciągało. A tak to jeszcze Nowy Jork, Chicago, Ateny, Rzym... I zobaczyć któryś z oceanów...
3. Co robisz w wolnym czasie?
Odpowiedź prosta i nudna: czytam. Bez przerwy. Moja rodzina się ze mnie śmieje, że jak nie wiadomo, co robi Gabrysia, to pewnie czyta. A tak to jeszcze spotkania z przyjaciółmi, nauka (taki ze mnie kujon XD) i pisanie.
4. Ulubione danie/napój?
FRYTKI!!! Szkoda, że takie tuczące... :C
 Lubię też kaczkę i chińszczyznę. A do picia zawsze i wszędzie sok pomarańczowy.
5. Dlaczego w ogóle piszesz?
Chyba zaczęło się od lekcji języka polskiego. Uwielbiałam pisać wszelkiego rodzaju opowiadania, ale inne formy wypowiedzi także. Później brałam udział w konkursach i widziałam, że jeżeli włożę w pisanie dużo pracy, to wychodzą wspaniałe efekty. Teraz głównie chodzi mi o podszkolenie się. Mam głowę pełną pomysłów i stwierdziłam, że muszę je uwolnić. Pisanie w świecie Fan Fiction jest także próbą przed stworzeniem własnego świata. Co jest pewne? Jeszcze o mnie usłyszycie. :)
6. Jaką była ostatnio zakupiona przez ciebie książka?
Dar Julii Tahereh Mafi
Fajna seria - polecam.
Warner <3 (ach... Ta miłość do fikcyjnych postaci...)
7. Ulubiony film?
Cała trylogia Władca pierścienia i oczywiście Harry Potter (najlepsza trzecia część; byłam na niej w kinie jako mała dziewczynka... Sentyment zostaje) i Igrzyska Śmierci
8. Jakiej muzyki słuchasz?
Nienawidzę tego pytania... Moim zdaniem artysta (i humanista) powinien być otwarty na każdy rodzaj muzyki.
9. Jaki bohater literacki byłby twoim wrogiem? 
Chyba Hermiona Greanger... Lubię tę postać, ale nasze osobowości by się ze sobą gryzły. Ta dziewczyna albo by została moim największym wrogiem, albo najlepszą przyjaciółką... Podobne zamiłowanie do nauki XD
10. Z którym bohaterem literackim mogłabyś/mógłbyś się zaprzyjaźnić?
Leo Valdez! I Will Harondale!  Miał być jeden, ale muszę podać dwóch. 
Ci dwaj mogliby zostać moimi mężami oraz najlepszymi przyjaciółmi. <3
Nie ma idealniejszego faceta niż Valdez. Nasze wspólne poczucie humoru rozniosłoby system.
A Will... Książki <3
11. Najbardziej ceniona znana osobistość?
Chyba najbardziej cienię Rowling. Stworzyć tak wspaniały świat... Wow. Zaczynała od zera, a tyle osiągnęła. Stworzyła pewien schemat, według które pisali później pisarze. Ale ona była pierwsza. Patrząc na nią, myślę sobie, że wszystko jest możliwe.
Cenię też Tolkiena. Mój Nerdowski Mistrz! Chwała i cześć Pisarskiemu Yodzie!

Blogi, które nominuję to:
3. http://the-boy-from-slytherin.blogspot.com/
4. http://5sosfanfik.blogspot.com/
5. http://dramione-is-my-life.blogspot.com/
6. http://maska-na-twarzy.blogspot.com/
7. http://cien-na-chodniku.blogspot.com/
8. http://milosc-wrogow.blogspot.com/
9. http://lightanddarkangels.blogspot.com/
10. http://marked-and-indomitable.blogspot.co
11. Ktoś chce dostać ostatnią nominację!? Taki mały bonus ode mnie.
Napisz w komentarzu, że 11 nominacja jest twoja :D.
Kto pierwszy ten lepszy.
 (Nawet nie mam pojęcia, czy mogę to zrobić... Łamiemy schematy!)

Moje pytania:
1. Ulubiona książka?
2. Jakie jest twoje życiowe motto?
3. Co lubisz w pisaniu?
4. Ulubiony gatunek książki?
5. Dlaczego założyłeś/łaś bloga?
6. Gdybyś mógł/mogła to jakiego bohatera książkowego byś uśmiercił/a?
7. Twoja książkowa miłość? (nie oszukujmy się; każdy taką ma XD)
8. Twoje największe marzenie?
9. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
10. Drobna głupota, którą popełniłeś/łaś?
11. Ulubiony cytat i dlaczego?


3 komentarze:

  1. Jestem trochę zdziwiona nominacją od kogoś kto nie czyta mojego bloga, ale okej na pytania za chwilę odpowiem. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwi mnie to, że zostałam nominowana przez kogoś, kto nie czyta mojego bloga... Zastanawiam się czy odpowiedzieć na nominacje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Nikomu łaski nie robiłam. Nie miałam pomysłu kogo nominować, więc zaczęłam przeglądać blogi początkujących osób. Przecztałam każdego kilka postów i jeżeli widziałam, że ktoś włożył w nie wysiłek i tak jak mi przyda mu się reklam, aby zdobyć większą liczbę czytelników, dawałam nominację. Zamiast robić mi teraz pretensje, dziewczyny, że nie jestem stałą czytelniczką, może powinniście skorzystać i ucieszyć się, że ktoś docenił waszą pracę i chce wam pomóc. Ja bardzo ucieszyłam się z tej nagrody i myślałam, że wasza reakcja będzie taka sama. Jeśli się pomyliłam, przepraszam. Ostatnio nie mam czasu na czytanie innych blogów, gdyż skupiam się na pisaniu swojego. Ale zawsze chętnie zaglądam i życzę powodzenia. Wasza sprawa, co zrobicie z nominacją. Moim zdaniem fajnie, że odpowiadasz na pytania, i wasi czytelnicy mogą się czegoś o was dowiedzieć, a także dajesz tą samą możliwość innym początkującym. To jest nagroda, a ja was nagrodziłam i chyba miałam jakiś powód, prawda? Przykre, że wy widzicie to w inny sposób...
    Pozdrawiam.
    I przypominam, że nie muszę być stałym czytelnikiem (nie ma tego w regulaminie tej nagrody), aby kogoś wynagrodzić. Życzę także innego spojrzenia na tę sprawę.
    ~ Gabriela

    OdpowiedzUsuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)