niedziela, 5 października 2014

Liebster Award 3 i 4 - tyle fejmu XD


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 
Odpowiem równocześnie na dwie nominacje od 
http://i-just-want-to-love-someone.blogspot.com/ 
oraz 
http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com/.
Jest to moja 3 i 4 nominacja, więc wybaczcie mi, ale nie ma już kompletnie pojęcia kogo nominować. Odpowiem na pytania, ale sama nikogo nie nominuję...
Mimo tego jestem pewna, że jest jeszcze wiele genialnych blogów, które są warte przeczytania i polecenia!

Pytania od Veritaserum:

1.Twój ulubiony cytat?
Uwielbiam!


,,Leo opuścił śrubokręt. Spojrzał w sufit i pokręcił głową, jakby chciał powiedzieć „I co ja mam zrobić z tym facetem?”.

– Staram się być denerwujący – powiedział. – Nie obrażaj mnie, twierdząc, że tego nie potrafię. I jak mam żywić do ciebie urazę, skoro zaczynasz mnie przepraszać? Jestem zwykłym mechanikiem. Ty jesteś księciem nieba, synem pana wszechświata. Po winieniem mieć do ciebie żal.

– Pana wszechświata?

– No pewnie! Jesteś ta-da-bum. Miotaczem błyskawic. „Patrzcie, jak ja fruwam! Jestem orłem, który szybuje…”
– Zamknij się, Valdez.

Leo uśmiechnął się blado.

– No widzisz. Denerwuje cię.
– Przepraszam, że cię przepraszałem.
– Dzięki."

2. Wolisz dzień czy noc? Dlaczego?

Noc, bo nie widać mojej przyjaciółki końskiej twarzy. XD

3. Twój ulubiony blog z opowiadaniami?
Elita Hogwartu!

4. Czy lubisz deszcz?
Uwielbiam!
* raz na jakichś czas trzeba się umyć.

5. Książka, którą ostatnio przeczytałaś?
,,Gwiazd naszych wina" 

6. Co zrobiłaś dzisiaj ciekawego?
Wstałam z łóżka! :D

7.Czy jest jakaś osoba, którą byś zastrzeliła?
Moją najlepszą przyjaciółkę, która siedzi koło mnie i myśli, że jest fajna...
 I ma na sobie bluzkę swojej babci XD

 8. Jaki smak lodów lubisz najbardziej?
Truskawkowe i czekoladowe - razem.

9. Wolisz Frugo czy Tymbark?
Hm... Trudny wybór... Chyba sok pomarańczowy :D

10. Wierzysz w duchy?
Jasne. To moi jedyni przyjaciele... ;]

11. W skali od 1 do 10 jak bardzo moje pytania są głupie?
2 - za dobre chęci i miłość do ojczyzny.


Pytania od Hermiona Green i Addie Del LaRobbia:

1. Co Cię inspiruje?
Moja młodsza siostra. Jak nie mam pomysłu to idę z nią porozmawiać, a wtedy... No. Jest tak porypana, że zawsze coś razem wymyślimy.

2. Co Cię najbardziej cieszy?
Jako uczennica klasy mat-chemicznej powinnam napisać, że matma i chemia, ale... Nope.
Czekolada, Leo, książki, Leo, pisarstwo, Will, moi przyjaciele, Leo...

3. Jakbyś mogła być głównym bohaterem jakiejś książki, to kim byś była?
Percym Jackosonem! Lub Clary z ,,Miasta Kości"
I Kalipso... <3 Bo Leo!

4. Z jakiego powodu zdecydowałaś się pisać bloga?
Nudy. I chciałam się w pewien sposób wykazać. :)

5. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Jeden z moich ulubionych:
,, - Tamte dziewczyny po drugiej stronie wagonu gapią się na ciebie.
Jace przybrał dość zadowoloną minę.

– Oczywiście, że tak. Jestem oszałamiająco atrakcyjny.

– Nie słyszałeś, że skromność to atrakcyjna cecha?

– Tylko u brzydkich ludzi. Potulni może kiedyś odziedziczą Ziemię, ale w tej chwili należy ona do zarozumiałych, takich jak ja."


6. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Ostatnio... Chyba ,,Zagubiony heros" R. Riordana, ale mi się to co chwila zmienia ;)

7. Jaka jest twoja książkowa miłość?
Chyba już każdy wie, że Leo Valdez stworzony przez R. Riordana. I uwielbiam Willa Harondale <3

8. Jakie jest twoje największe marzenie?
Pojechać do Peru zobaczyć Machu Picchu!
I wybrać się na podróż autostopem po całych Stanach Zjednoczonych.

9. Twoje motto życiowe?
Carpe diem :) - od zawsze i już chyba na zawsze.

10. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Napisać własną książkę i zostać lekarzem.

11. Znienawidzona postać w książce?
Ja tam wszystkich kocham.
Choć Adam z ,,Dotyku Julii" zaczął mnie w ostatniej części wkurzać...


1 komentarz:

  1. Cytat z mojej ukochanej książki <3
    Leo, Jason, Piper, Frank, Hazel, Percy, Annabeth <3
    Leooooooo Valdez <3 Kofffffam!
    I Annabeth Kofffam!
    I Piper XD
    Ja kofffam książki!
    Już zaczęłam jeszcze bardziej kochać ten blog!
    Leo! <3

    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)