niedziela, 24 maja 2015

Liebster Award 7, 8, 9, i… 10!



Uprzedzam: to ostatnie nominacje na które odpowiadam!!! Robię się na to już za stara… Bardzo dziękuję za te wyróżnienia, ale co za dużo, to niezdrowo :D
*Zasady znacie, prawda? Nie chce mi się przypominać XD*
Zacznę od najnowszej nominacji:


Dziękuję Magical z harrypotter-zaklecie-zycia.blogspot.com !!!

Pytania:
1. Ulubione książki / filmy / muzyka.
Sporo tego jest. Kocham książki Ricka Riordana - szczególnie ,,Znak Ateny”, ,,Zagubionego Herosa” i ,, Dom Hadesa” – najwięcej Leona ;)
Uwielbiam też - oczywiście - wszystkie części Harrego + filmy… :D
Trylogia ,,Władca Pierścieni” – cudo literackie i filmowe.
Pokochałam też ostatnio ,,Krainę Chichów” Jonathana Carrolla - dawno nie spotkałam się z tak błyskotliwym stylem pisania.
Z filmów jeszcze szczególną miłością i pewnym sentymentem darzę ,,Piotrusia Pana” Disney’a J
,,Trylogia czasu” Kerstin Gier – do żadnej bohaterki książki nie przywiązałam się tak bardzo jak do Gwen
,,Igrzyska Śmierci”, ,,Gwiazd naszych wina” – trochę typowo, ale co mogę poradzić, że te książki i filmy same się bronią?
Muzyka… W skrócie: Imagine Dragons, Florence and the Machine, One Republic, Coldplay i wiele innych :D

2. Wyobraź sobie, że nagle masz znów jedenaście lat. Pewnego dnia do Twojego okna puka sowa płomykówka. Zaskoczona, wpuszczasz ją do środka i zauważasz, że trzyma list. Bierzesz go do ręki i oglądasz. Na kopercie, zielonym atramentem jest wpisany Twój dokładny adres. Z szybko bijącym sercem otwierasz kopertę i przelatuje szczęśliwego wzrokiem przez treść listu. Tak! Trafiłaś do Hogwartu!
Gdy już wykonasz swój taniec radości, a szybko płynący czas umieszcza Cię na stołku w Wielkiej Sali. Na Twoją głowę opada Tiara Przydziału. A teraz pojawia się pytanie: do jakiego domu trafisz i dlaczego? Jak przebiegnie Twoja rozmowa z Tiarą?
Skarbie… JA to przeżyłam. XD Tak się składa, że jestem już na ostatnim roku i należę do zacnego domu Roweny Ravenclaw ;) Ale mogę opowiedzieć, jak wyglądała moja rozmowa z tiarą…
Z tego, co pamiętam, zżerał mnie ogromny stres. Kolana dygotały, serce biło tak mocno i głośno, że miałam wrażenie, iż każdy bez problemu może je usłyszeć. Gdy w końcu padło moje nazwisko, myślałam, że umrę… Ledwo udało mi się podejść do stołka i na nim usiąść - oczywiście, po drodze musiałam się wywrócić…
Z rozmowy niewiele pamiętam. Tiara wspomniała coś, że jestem dość odważna i ambitna, ale jednak najbardziej nadawałabym się do Ravenclawu. Odznaczam się chęcią zdobywania wiedzy, inteligencją, zapałem i umiłowaniem do książek. I bach!
Jestem Krukonką :D

3. A teraz zupełnie inny przypadek: jeden z Twoich rodziców (nieważne który) podobno nie żyje, a Ty go nigdy nie spotkałaś. Pewnego dnia Twój drugi żyjący rodzic informuje Cię, że jesteś półboginią, pół - śmiertelniczką i pół - boginią, a Twoim 'martwym' rodzicem jest grecki bóg / bogini ze starożytnych mitów, które nagle okazują się prawdą. Pytanie brzmi: jakim jest bogiem / boginią?
O raju… chciałabym, żeby był to Apollo, gdyż kocham pisarstwo, ale jednak wydaje mi się, że byłaby to Hekate. Nawet w świecie Percy’iego byłabym magiczna!

4. Uczęszczasz na wykłady słynnego naukowca. Pewnego dnia, podczas jednego z eksperymentów, Ty i Twoje najbliższe przyjaciółki przenosicie się w czasie. W jakich czasach najbardziej chciałabyś się znaleźć, kim byś tam była i co byś tam robiła? Możesz zadać to samo pytanie swoim przyjaciółkom.
Byłabym piratką i jestem zbyt leniwa, by to wyjaśniać i wstawiać odpowiedzi moich przyjaciółek XD

5. Trochę wścibskie pytanie: jaki jest Twój wymarzony chłopak?
Inteligentny, zabawny, z ostrym dowcipem, ciemnowłosy, niebieskooki, wysoki… i przydałoby się, żeby był opiekuńczy i lubił, tak samo jak ja, czytać książki!

6. Masz młodsze rodzeństwo? Też jest takie okropne jak mój brat?
Mam aż trójkę młodszego (o trójce starszego nie będę wspominać…). Najmłodsza pewnie tak. Rozpieszczony dzieciak i jaki wredny! Mój młodszy brat potrafi być fajny, ale… tylko czasami taki jest. Ogólnie strasznie pyskata bestia. A moja młodsza siostra - mam nadzieję, że to przeczyta - wciąż mi kradnie ubrania! I atakuje mnie przez sen, gdy chcę ją przewrócić na drugi bok, by nie chrapała…

7. Wyobraź sobie, że jeszcze przed swoimi narodzinami możesz zdecydować jak będziesz wyglądać, jak będziesz się nazywać i jaka będziesz. Co byś wybrała?
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Chciałabym być jakimś cholernie utalentowanym pisarsko geniuszem!  Do tego być piękna, drobna, zdolna… ale to tylko takie gdybanie, co by było, gdybyśmy mieli na to wpływ… ale nie mamy :<

8. Jak wygląda Twój wymarzony świat i kim w nim jesteś? I nie, nie przyjmuję takiej odpowiedzi jak: 'Nie mam wymarzonego światu'. Każdy jakiś tam ma.
W moim wymarzonym świecie byłabym leniem, który może sobie pozwolić na nic nie robienie i który byłby wiecznie chudy, piękny i szczęśliwy! :D

9. Wyczerpują mi się pomysły. O co tam jeszcze mogę zapytać? Nie, to nie było to pytanie. Hmm... O! Mam! Bohater z książki płci męskiej, którego chciałabyś spotkać w rzeczywistości i może zaprosiłby Cię na randkę...
Leo Valdez…
Will Harondale…
Jace, Finnick, Tobias, Gus, pan Darcy…
Ech…
<3

10. Czego się najbardziej boisz? Wymień co najmniej trzy przykłady; mogą być absurdalne, jak na przykład Twój brat na balu karnawałowym (ej, jak się przebiera za rycerza i wymachuje Ci szablą przed nosem, to jest przerażające!). Albo jeszcze lepiej! Im bardziej absurdalne, tym więcej punktów stawiam!
Moje sny ostatnio udowodniły, że boję się pisać kartkówek z geografii po łacinie! Boję się inwazji nagich koników polnych! I boję się mojej butelki z globusem, która skacze po koszyku i zostaje zamordowana przez krzesło… Jest abstrakcja.

11. Teraz już naprawdę nie mam pomysłu. Może... Najbardziej znienawidzony bohater z książki / filmu? Taki, którego skopałabyś na śmierć nie dając czasu na ostatnie życzenie lub spisanie testamentu.
Kurcze... ale mamy przy tym pytaniu problem. Zazwyczaj lubię złych bohaterów i zawsze znajduję dla nich jakieś usprawiedliwienie. Może Umbridge z HP? Ją bym zabiła XD

12. Przepisowo miało być tylko jedenaście pytań, ale dostałam nagłego natchnienia. W końcu po to są zasady, by je łamać, prawda?
A tak co do łamania zasad... Zrobiłaś to kiedyś? Jaki był (lub jest) Twój największy plan złamania reguł?
Zazwyczaj nie łamię reguł, ale ostatnio jechałam pociągiem i udało mi się z koleżanką nie płacić 20 dodatkowych zł… a później przyjechałyśmy naszą stację i także za to nie zapłaciłyśmy, a później musiałyśmy się wrócić i po raz kolejny wybłagałyśmy, by nie płacić XD Ma się to coś!
A tak to… kupienie alkoholu bez ukończenia 18 roku życia się liczy?
I jeszcze… wielokrotnie jechałam w bagażniku, jak nie było miejsca w samochodzie albo u kogoś na kolanach, ale to głównie na wsi!
W szkole także zdarzało mi się ściągać…
No, nie mam więcej pomysłów.




Bardzo spóźnione, ale…
Dziękuję za nominację Manii Okumury z magiaprzeznaczeniem.blogspot.com

1. Gdybyś był/a istotą nadprzyrodzoną, jaką byś był/a? (elfem, wilkołakiem, magiem, etc.)
Zawsze nęcące wydawało mi się bycie czarodziejką :D

2. Pamiętasz tytuł pierwszej książki jaką przeczytałaś/aś?
Jasne! ,,Harry Potter i Kamień Filozoficzny”

3. Ulubiona piosenka?
Trudno jest mi wybrać jedną, ale ,,It’s Time” Imagine Dragons

4. Ulubiony cytat? (bo w moich pytaniach nie mogło tego zabraknąć xD)
,,Miłość nie potępia - miłość oczyszcza i dźwiga”

5. Najśmieszniejszy cytat/tekst co kiedyś przeczytałeś/aś / usłyszałeś/aś?
Moja koleżanka była ostatnio u ginekologa i lekarka do niej z takim tekstem: ,,Pani X, jaką pani ma piękną macicę! Najpiękniejszą jaką w życiu widziałam!” Myślałam, że posikam się ze śmiechu, jak mi to opowiadała XD

6. Gdybyś mógł/mogła wybrać bycie kimś innym, a pozostanie sobą, co byś wybrał/a?
Chciałabym odpowiedzieć, że bycie sobą, ale… gdybym miała do wyboru być kimś piękniejszym i bardziej utalentowanym, to nie oszukujmy się, wybrałabym zamianę XD

7. Najsmutniejszy/a film/anime/ksiażka/etc. jaki kiedykolwiek oglądałeś/aś / czytałeś/aś?
Zawsze płaczę na filmach, gdzie umierają ludzie - dziewczyny, dzieci - na białaczkę… Ale i tak najwięcej łez wycisnęła ze mnie śmierć Mufasy w ,,Królu Lwie” i ,,Most do Terabithii” :C

8. Coś od czego od razu chce Ci się płakać?
Czasami chce mi się płakać, gdy odczuwam moc pięknych słów; wiem, to głupie XD Ale uwielbiam te momenty, gdy nawet na zwyczajnej lekcji polskiego jest czytane jakieś dobre - co ja wypisuję, genialne – opowiadanie i zbliża się już koniec, czujesz to napięcie, bo oto ostatnie linijki tekstu są czytane, a później nastaje cisza. Koniec. A w powietrzu wciąż unoszą się wypowiedziane słowa, które cię opatulają i doświadczasz pewnego rodzaju magię… a później pani zadaje jakieś pytanie i wszystko ulatuje… Chyba mam zbyt bujną wyobraźnię.
Płaczę, jak ktoś umiera na raka w filmie - taka odpowiedź może być? :D

9. Co być zrobił/zrobiła, gdybym przyszła do Ciebie w nocy i zrobiła nalot na Twoją lodówkę?
Wydaje mi się, że już kiedyś odpowiadałam na to pytanie… ale mi to nie przeszkadza! Przyłączyłabym się do ciebie! Razem byśmy się nażarła, a później zapewne skoczyłybyśmy jeszcze do sklepu, bo dobrego jedzenia nigdy nie dość! :D

10. Sądzisz, że jak coś jest zabronione to znaczy, że jest złe?
Nie. Niekoniecznie. Ale z jakiegoś powodu jest zabronione, więc może nie złe, ale niebezpieczne?

11. Wypowiesz się na jakiś temat? (tak jakbyś odpowiadał/a na pytanie)
Dziwne pytanie XD Darwin kiedyś powiedział, że każdy wieloryb ma swoją wesz. Chyba się z tym zgadzam!



No, wredoto… W końcu Ci odpowiem, Morelo.
NIEDziękuję za nominację Puck z elizabeth-watters-heros.blogspot.com

Pytania:
1. Gdybyś miał/a wybór jakie imię byś sobie nadała?
Bardzo lubię moje imię. ,,Gabriela” brzmi ładnie, prawda? Ale gdybym mogła decydować to może… Helena? Eleonora? Klara? Nie mam pojęcia XD

2. Do świata, której z książek najchętniej byś się przeniosła i dlaczego?
Do świata Harrego Pottera! Magia, przygody, Hogwart… ach! Byłoby to cudowne! Także nie pogardziłabym możliwością przeniesienia się do świata Percy’iego, gdzie w końcu mogłabym zostać żoną Leona… :D Narnia, Świat Cieni, Akademia Wampirów… wszystko brzmi dla mnie świetnie!

3. Uznajesz zasadę "po trupach do celu"?
Nie, choć jestem z natury osobą bardzo ambitną, to jednak wszystko ma swoje granice. Nigdy nie poświęciłabym swojej rodziny, przyjaciół, by osiągnąć jakiś cel.

4. Jakiej rzeczy w życiu byś nie zrobił/a?
Prostytucja, skok z mostu, zabicie kogoś…

5. Co wyróżnia Cię z tłumu?
Hm… Trudne pytanie… Na pewno nie mój wzrost ani nie wygląd. Jestem jedną z tych osób, które są wysokie, ale jeszcze nie najwyższe. Z twarzy może jestem ładna, ale nie piękna ;) Może moje oczy? Podobno są ładne :D O! I noszę okulary. A tak poza tym to na pewno mój śmiech i dobry humor!

6. Ulubiona herbata? (Jeżeli nie pijasz herbat wiedz, że jesteś dziwny)
Zwykła z trzema łyżeczkami cukru :D

7. Jak nazywał się Twój pluszak w dzieciństwie?
Pluszaków miałam dużo: był Miś, Pani Jeżowa, Pan Miś - chyba byłam mało kreatywnym dzieckiem - Kurczak, a reszty nie pamiętam XD

8. Jaki jest Twój pisarski idol?
Tolkien i J. K. Rowling J

9. Jaka jest Twoim zdanie najgorsza cecha spotykana u ludzi?
Zarozumialstwo i chciwość.

10. Pierwsza była kura, czy jajko?
Jajecznica XD

11. Wyobraź sobie, że stoisz na krawędzi klifu i masz zamiar skoczyć w przepaść, jakie byłyby Twoje ostatnie słowa?
,,Zawsze śmiałam się z ludzi, którzy przybierali na twarz minę w stylu ,,żona-mi-się-utopiła”, a teraz mam zamiar sama to zrobić… Życie z ironią było niezłym życiem!”




I już naprawdę mocno, mocno, mocno spóźnione, ale…
Dziękuję Rogatej z huncwot-rogata.blogspot.com za nominację :D

Pytania:
1. Jak długo blogujesz?
Będzie 10 miesięcy. 1.07 minie rok :D

2. Skąd pomysł na taki właśnie nick?
Skąd się wzięło Gabsone nene? Ludzie w szkole wołali na mnie Gabson i gdy się złożyło, że szukałam loginu na ask.fm i wszystko było zajęte, w końcu po dopisywaniu ,,nenene” powstało Gabsonenene, a później nie potrafiłam na profilu google usunąć nazwiska i musiałam rozdzielić moją nazwę ;)

3. Dlaczego zafascynował Cię świat Harry`ego Pottera?
Od dziecka kocham tę serię. Rodzice czytali mi ją na dobranoc, sama włączałam sobie kasetę z pierwszą częścią i miliony razy ją oglądałam i jakoś tak… bardzo mocno zakorzeniła się we mnie. Harry stał się nieodłączną częścią mojego życia J

4. Która postać z HP jest Ci najbliższa i dlaczego?
Nie potrafię wyróżnić jednej. Zawsze ceniłam Hermionę, która albo zostałaby moją najlepszą przyjaciółką albo największym wrogiem. Także Ginny jest mi bardzo bliska. Przez wszystkie serie mogliśmy oglądać jak się zmienia i dorasta – była także o wiele zabawniejsza niż przedstawili to w filmie. Luna - jej cudowna inteligencja i oryginalność; jak można jej nie kochać? I oczywiście bliźniacy! Poczucie humoru jest dla mnie istotną cechą ;)

5. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga?
Przyjemnością, wyzwaniem, odpoczynkiem, odpowiedzialnością, pracą… Ale kocham to robić i już trochę nie potrafię sobie wyobrazić, że rezygnuję z mojego bloga.

6. Ulubiony autor?
Chyba ostatnio takiego nie mam. Lubię wielu autorów.

7. Koty czy psy?
Duże psy!

8. Czy według Ciebie istnieje przyjaźń na całe życie?
Jasne! Mam zamiar w wieku osiemdziesięciu lat śmiać się z moją przyjaciółką i wspominać jakie to my byłyśmy w młodości… Zresztą planuję także śmiać się z moich przyjaciółek, jak zrobią się siwe i stare - a ja nie będę lepsza! A teraz tak serio - jeśli komuś na tym naprawdę zależy to przyjaźń może nawet trwać aż do śmierci.

9. Co byś zrobił/a gdyby Twój przyjaciel okazał się wilkołakiem?
Zeswatałaby go z moją Miką Foggy!

10. Postać, której najbardziej nie lubisz w serii HP?
Hermiona XD choć zarazem ją uwielbiam.

11. Największe marzenie?
Wydanie własnej książki, dostanie się na medycynę, założenie szczęśliwej rodziny… :D


Nominuję:
1. Mika Foggy z life-of-heros.blogspot.com
6. Sugar Moon z lostakchcial.blogspot.com
7. Kat(i) z krainanovitas.blogspot.com
8. Mentrix Hadley z harmony-of-heroes.blogspot.com
10. Half-blood Princess z harry-potter-i-dziedziczka.blogspot.com
11. Annabeth Magritte z hogwart-my-new-school.blogspot.com


Moje pytania:

1. To od początku lecimy na ostro… jakim pogrzebem uczciłabyś swoją złotą rybkę? (Najbardziej kreatywne odpowiedzi zasłużą na złotą gwiazdkę!)

2. Jak nazwałabyś swojego świątecznego indyka - który naturalnie przeznaczony by był do konsumpcji ;)

3. W jakim stroju będziesz pochowana?

4. Co siedzi ci w tym momencie w głowie? Podziel się swoimi myślami!

5. Kogo zabrałabyś na bezludną wyspę + jakie dwa przedmioty byś ze sobą wzięła?

6. Jak ozdobiłabyś swoją karnawałową maskę? Namaluj ją artystycznym pędzlem słów :D

7. Ulubiony smak lodów?

8. Wierzysz w reinkarnację? Jakie było twoje najciekawsze poprzednie wcielenie (nawet jak nie wierzysz, to możesz coś fajnego wymyślić ;)?

9. Jaką kreskówkę z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

10. Wyobraź sobie, że jesteś szalonym geniuszem zła i musisz znaleźć jakiś oryginalny pomysł na unicestwienie całego świata… Co byś zrobiła?


11. Czy podejmiesz się wyzwania? Napisz krótki wiersz dedykowany do książkowej miłości, która w połowie twej wypowiedzi zamienia w twojego najobrzydliwszego wroga. Opisz swoją zgrozę, przerażenie, rozpacz, gdy z przystojniaka dostaniesz… to coś XD A! Nie zapomnij nazwać swej miłości, a jeśli z wierszem nie dasz rady, to może być króciutkie opowiadanko. Im bardziej kiczowate tym lepiej!

9 komentarzy:

  1. Nie wierzę, ktoś jeszcze w blogosferze zna i lubi "Trylogię Czasu". Piona, siostro! Według mnie to najbardziej trzymające w napięciu książki "młodzieżowe", serio, tym bardziej "Zieleń Szmaragdu", w której wszystko się zazębia, staje się takie logiczne i zagmatwane jednocześnie! xd A Lucy i Paul to jedna z moich ulubionych par książkowych ever. I jeszcze te niemieckie ekranizacje... <3
    Ale mnie zainspirowałaś tym swoim 11. pytaniem, chyba znalazłaś mi zajęcie na jakąś nudną lekcję, dzięksy wielkie! :D
    Czułam nieodpartą wewnętrzną potrzebę, by podzielić się moim zdumieniem dotyczącym Gwen i spółki, a jako że już to zrobiłam, to żegnam się, pozdrawiam i przepraszam też za ten chaotyczny i trochę (ekhem, bardzo) zbędny komentarz :'))
    terpsychorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ,,Trylogię czasu" :D! Piona, piona! I cała akcja działa się w ile? W przeciągu dwóch tygodni? To chyba było dla mnie najbardziej niesamowite.
      Drugą część filmu oglądałam po niemiecku, z rosyjskim lektorem i polskimi napisami... mózg mi prawie eksplodował
      XD
      Możesz podzielić się tutaj odpowiedzią na 11 pytanie :D Jestem ciekawa, co wymyśliłaś ;)
      Komentarz przywołał na moją twarz uśmiech za co jestem ci bardzo wdzięczna. Dziękuję :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kochana! Dziękuję Ci ogromnie za to wyróżnienie, jednak nie chcę "zaśmiecać" bloga tego typu zabawami, dlatego odpowiem Ci tu! ;*
    1. To od początku lecimy na ostro… jakim pogrzebem uczciłabyś swoją złotą rybkę? (Najbardziej kreatywne odpowiedzi zasłużą na złotą gwiazdkę!)
    - Na początek chciałam tylko wspomnieć, że ja wiedziałam, iż odpowiedzenie na Twoje pytania nie będzie łatwe... xD ;*
    A może tak RKO? Może jednak by przeżyła!? Dlaczego zakłądasz od razu najgorszą wersję?! :c No a gdyby jakimś cudem, nie udało mi się jej wskrzesić... Wziełabym ją na pośmiertną wycieczkę nad morze, żeby mogła popływać na otwartej przestrzeni chociaż raz w życiu! No dobra, nie w życiu... Ale liczą się chęci! :D

    2. Jak nazwałabyś swojego świątecznego indyka - który naturalnie przeznaczony by był do konsumpcji ;)
    - "Śniadanie" xD

    3. W jakim stroju będziesz pochowana?
    - Jeszcze nad tym nie myślałam... Jakaś propozycja? :D

    4. Co siedzi ci w tym momencie w głowie? Podziel się swoimi myślami!
    - Że muszę Ci odpisać na mail, a nie mam za bardzo czasu! :c Ale zbiorę się i odpiszę! ;*

    5. Kogo zabrałabyś na bezludną wyspę + jakie dwa przedmioty byś ze sobą wzięła?
    - To ja napierw mam do Ciebie pytanie. Jedziesz ze mną na bezludną wyspę? :D A zabrałabym całą biblioteczkę, żebyśmy się nie nudziły i laptopa, żebyś mogła mi pisać następne rozdziały Nowej! :3

    6. Jak ozdobiłabyś swoją karnawałową maskę? Namaluj ją artystycznym pędzlem słów :D
    - Wzięłabym sobie na czole machnęła błyskawice, czarna grzywka do tego i okrągłe okularki i jestę Potterę! xD

    7. Ulubiony smak lodów?
    - Śmietankowy! *O* <3

    8. Wierzysz w reinkarnację? Jakie było twoje najciekawsze poprzednie wcielenie (nawet jak nie wierzysz, to możesz coś fajnego wymyślić ;)?
    - Nie wierzę, ale wymyślić mogę! :D
    Pewnie mi nie uwierzysz, ale byłam kiedyś królową! To były czasy, kiedy jako księżniczka całymi dniami opędzałam się od adoratorów... A jakie pyszności dawali do jedzenia! Chociaż lekcje nie do końca mi odpowiadały... były nudne! No ale coś za coś! :D Noce też były ciężkie... te serenady pod balkonem bardzo męczą...

    9. Jaką kreskówkę z dzieciństwa wspominasz najlepiej?
    - Smerfy! <3 "Uwaga Smerfy, zbliża się niebespieczeństwo, kryjcie się, to Gargamel!" :D

    10. Wyobraź sobie, że jesteś szalonym geniuszem zła i musisz znaleźć jakiś oryginalny pomysł na unicestwienie całego świata… Co byś zrobiła?
    - Zalałabym cały świat gorącą czekoladą! *O* A jeśli zapytasz dlaczego... Bo tak. Jestem kobietą i mam prawo do takiej argumentacji. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11. Czy podejmiesz się wyzwania? Napisz krótki wiersz dedykowany do książkowej miłości, która w połowie twej wypowiedzi zamienia w twojego najobrzydliwszego wroga. Opisz swoją zgrozę, przerażenie, rozpacz, gdy z przystojniaka dostaniesz… to coś XD A! Nie zapomnij nazwać swej miłości, a jeśli z wierszem nie dasz rady, to może być króciutkie opowiadanko. Im bardziej kiczowate tym lepiej!
      - Eee... CO?! XD Musiałam dwa razy przeczytać, żeby zrozumieć, o co właściwie chodzi... Nie mam niestety czasu tak wiele, aby pomyśleć nad poezją, dlatego to będzie bardziej opowiadanie... albo coś w ten deseń... ;)
      Aaa no i dedykuję to "dzieło" Fredowi Weasley'owi. <3
      Kina wędrowała ciemnym korytarzem (tak żeby był klimat) i rozglądała się zaskoczona po podłodze, na której rozrzucone były płatki róży. U sufitu latały świetliki. Nastolatka patrząc z zamyśleniem na te żyjątka, zastanawiała się, zapewne tak jak i Ty: "Co one tu u diabła robią!?". Niestety... nie otrzymała odpowiedzi. Ty też jej nie dostaniesz. Nagle, Kina podskoczyła widząc przed sobą jakąś wysoką, rudowłosą postać. Zapiszczała radośnie i rzuciła się w ramiona chłopaka. Nastolatek objął ją, uśmiechając się szeroko. Dookoła pary zaczęły fruwać motylki. (Bo kto powiedział, że one muszę być w brzuchu!?) Kiedy Kina spojrzała w oczy Freda, coś jej nie pasowało... To nie były te oczy... Nie ten kolor. Nie ten kształt. Wpatrując się uważnie, zauważyła, że twarz zaczyna się zmieniać. Malała. Marszczyła się. Rozciągała. Dziewczyna odskoczyła z szokiem wymalowanym na twarzy. Do niedawna przystojny Weasley, zamienił się teraz w coś pomiędzy Dolores Umbridge, a Gollumem. Koszmar! Nastolatce z przerażenia zaczęły z oczu płynąć łzy. A kiedy usłyszała charakterystyczne chrząknięcie, odwróciła się i zaczęła biec. I biegła. I biegła. I biegła. Aż dobiegła na bloga Nowej, gdzie w końcu znalazła schronienie. KONIEC! :D

      Pozdrawiam, przesyłam buziaki, uściski i Mango! ;*

      Usuń
    2. Nie dziwię ci się, że nie chcesz zaśmiecać bloga LA... Ja już z tym kończę :D Ale dziękuję, że mi odpowiadasz ;)
      Uśmiałam się czytając twoje odpowiedzi. Wiesz, że cię uwielbiam :*
      Hahaha za 1. zasłużyłaś na złotą gwiazdkę :* Ja bym spuściła ją w toalecie, ale podziwiam cię za zaangażowanie XD
      Ech... U mnie zawsze jest Stefan, ale Śniadanie też brzmi nieźle.
      Nie mam pojęcie (3.) XD Ale słyszałam, że jakaś babka chciała być pochowana w sandałach i zaczęłam się zastanawiać, jak by to u mnie i u innych wyglądało...
      Mam tyle zaległości... Też muszę ci odpisać :*
      Tak!!! Jasne! Najlepsza odpowiedź na świcie <3
      Hahahhahaha - resztę mogę tak skomentować. Pozdrowienia z podłogi.. Mój brzuch... Hahahaha
      Hahahhaha a odpowiedź na 11.... Hahahhaha :D
      Pozdrawiam, kochanie! Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje zwariowane pytania. Zdałaś na A+ :*
      Kiwi cię ożywi!

      Usuń
  3. Witaj! :)
    Od niedawna jestem Twoją czytelniczką, ale dopiero teraz się ujawniam i publikuję pierwszy komentarz! :)) ^^ <3
    Chciałabym Ci powiedzieć, że kocham Twoje opowiadanie, odwalasz kawał świetnej roboty, za co należą Ci się wielkie brawa!!! :)) *.*
    Co do pytań, również kocham "Piotrusia Pana"! :D ^^
    Pozdrawiam Cię gorąco i życzę morza weny!!! :)) <3
    Ps - kiedy kolejny rozdział??? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi jest powitać cię w moich skromnych progach :)
      Dziękuję ci bardzo :* Takie słowa dla mnie wiele znaczą w ostatnich czasach
      Piotruś Pan to klasyka XD
      Także pozdrawiam cię baaaardzo mocno :3 i dziękuję!
      PS Niestety nie mam za dobrych wieści - czekają mnie najgorsze dwa tygodnie w szkole w całym moim życiu... Muszę najpierw zawalczyć o wszystkie oceny. Przepraszam ;/
      Ale już dzisiaj pojawią się Wywiady część II :D

      Usuń
  4. Bogowie! Uwielbiam Cię Gabsone nene! Ja chce swatanie! >w<
    Chce tego wilkołaka! Kto zdał tak cudowne pytanie? Mam! Rogata, choć Cię nie znam osobiście, to ot teraz uważam za geniusza w zadawaniu cudownych pytań!
    Kocham Was wszystkich! <3
    Teraz dajcie mi mojego wilkołaka! :D
    Ile Ci tych nominacji się rozmnożyło... chociaż moim zdaniem każdy kto Cię nominował zgodzi się ze mną, że na nią w pełni zasłużyłaś :)
    Dziękuje za nominację, obiecuje wkrótce odpowiedzieć, gdy tylko znajdę nadrobię drobne zaległości i dodam nowy rozdział :)
    Jeszcze raz dziękuje!
    Bussis! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Mika, że też cię uwielbiam :* Przepraszam, że ciebie zaniedbuję... Poczekasz na mnie jeszcze trochę? :( Szkoła. To. Masakra.
      Hahaha dostaniesz wilkołaka, dostaniesz :)
      Ja zasłużyłam? To ty zasłużyłaś, kochana!
      Pozdrawiam!

      Usuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)