niedziela, 31 maja 2015

Wywiady część II !!!

Hej!

Wracam do was z nowymi wywiadami - niestety nie jest to wyczekiwany przez was i przeze mnie rozdział, ale… mam nadzieję, że wam się spodoba J

Bardzo dziękuję wam za głosy jakie oddaliście na mnie w konkursie! Nowa zajęła drugie miejsce, a to wszystko dzięki wam! Dziękuję <3

Co do rozdziału… 19 mam wystawienie ocen i do tego czasu naprawdę muszę wciąż mocno harować w szkole… Ale potem będą już wakacje i dostaniecie tyle rozdziałów, że będziecie mnie mieć już dość :D

Wywiady znajdziecie w zakładce:


Pytania wciąż możecie zadawać w odpowiedniej zakładce.

Odpowiedzi na te pytania są dla mnie bardzo pomocne; jakoś dzięki nim akcja logiczniej układa mi się w głowie, a bohaterowie stają się bardziej żywi.
Warto je przeczytać, bo kilku szokujących rzeczy możecie się dowiedzieć o moich dzieciaczkach... :D

Dziękuję, że ze mną jesteście!
Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. Nareszcie!
    Doczekałam się! :3
    Lecę czytać ^w^
    Bussis! :3
    PS. No! Mam nadzieje, że w wakacje zaczniesz szaleć z rozdziałami! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już przeczytałam odpowiedzi i również zadałam swoje ( w większości denne) pytania :))
    Gratuluję drugiego miejsca w konkursie i tylu nominacji do LA :)))
    Też mam nadzieję, że w wakacje zalejesz nas wieloma rozdziałami xD
    Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)