niedziela, 10 maja 2015

Informacja#3 + konkurs!

Potterowi Ludkowie!

Mam informację, która niektórych może zadziwić, ale… zacznijmy od rzeczy przyjemniejszych :D
Właśnie się dowiedziałam, że biorę udział w konkursie na najlepszy blog maja!
Nieogarnięta ja nie wie, jak to się stało, lecz zachęcam was do głosowania! Jeśli już i tak biorę udział, to może coś wygram.
Każdy kto zagłosuje zasłuży sobie na mojego gorącego buziaka… niezbyt przekonująca oferta? To może po prostu napiszę, że liczę na was i mam nadzieję, że - jeśli naprawdę lubicie Nową - to wyrazicie w ten sposób, że choć trochę doceniacie moją pracę… :D
Więc bierzcie rodzinę, przyjaciół, domowe kozy, gumowe kaczki i oddajcie swój głos:


Głosowanie trwa tylko do 16.05, więc trzeba się sprężać!
Dzięki :* Kocham was!

A teraz druga informacja…
Zdałam sobie sprawę, że początki mojej opowieści są naprawdę marne i kuleją. Wiele rzeczy jest niejasnych, błędy, powtórzenia, które są niezmiernie rażące, a ilość niektórych wątków, których później nie rozwinęłam, mnie przytłacza.

Wprowadzam stan REMONTU!!! - nie mylić z zawieszeniem!

Zanim dodam 22 rozdział, muszę zrobić porządek z poprzednimi rozdziałami. Mam nadzieję, że nie zajmie mi to dużo czasu. Do końca maja na pewno pojawi się nowy rozdział. Po prostu muszę wiele rzeczy zmienić, jeśli Nowa ma ruszyć dalej.
I tak szczerze to trochę zaczynam wątpiąc, że moje pisanie ma jakikolwiek sens :/
Już teraz zapraszam na nowy prolog (bo początków nawet nie ma co poprawiać, muszą być napisane od nowa):


Mam nadzieję, że to zrozumiecie i mnie nie zabijecie…

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. Zagłosowałam! :D
    Oczywiście na Ciebie :3
    O mein Gott! Jestem pełna podziwu, że chce Ci się remontować poprzednie rozdziały. Ja nie mam tyle cierpliwości!
    Choć nie zgadzam się, że Twoje poprzednie rozdziały, są aż tak straszne! W końcu zwabiłaś niczego niespodziewające się duszyczki na swój blog, a musiały one czytać te poprzednie rozdziały i mimo wszystko, większość z nich nadal tutaj jest! Zwłaszcza moja skromna osoba :D
    Jeżeli jednak, to sprawi, że poczujesz się lepiej, że poprawiłaś (moim zdaniem nieistniejące, bo Twój blog jest idealny!) błędy, proszę bardzo! Ja z całą pewnością wabiona obietnicą nowego rozdziału pod koniec maja, dam się omotać siłą nieczystym i tu pozostanę!
    Skąd te metafory, się zastanawiam...
    Wiesz, aż tak bardzo się znów nie różnimy, skoro Ty nie zauważyłaś tak wielkiej nominacji. Poważnie się zastanawiam, jak ten Henryk Nielot Jill na Ciebie wpływa... chyba muszę wysłać na przeszpiegi Gumową Kaczkę Henryka! :D
    Tak z innej beczki, to spytam się kiedy zrobisz "Wywiady II"?
    Po prostu się nie mogę doczekać, aż Ty i Twoi bohaterowie będziecie przeklinać Mikę po wsze czasy, po tej serii pytań... już widzę miny wszystkich bohaterów, a nie wspominając o tym, że pytania są, jak z kosmosu xD
    No cóż... życzę powodzenia, przy poprawianiu starych rozdziałów, dużo samozaparcia i nieniknącej chęci! Poza tym oczywiście morza weny, góry pomysłów i mnóstwa czasu wolnego! :3
    Dodam również, żebyś się sprężyła i mi na maila odpowiedziała! Bo ja zacznę grozić Tobie moją Jill, a wtedy popamiętasz! :P
    Bussis! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Mika :*
      Naprawdę mi się nie chce, ale jak już do tego siadam to nawet jest to przyjemne :D
      Naprawdę nie mam pojęcia jakim cudem! To tylko dowód na to, że oprócz autorki czytelnicy też są wariatami!
      Dobrze, że ty jesteś :*
      Już mi się tak nie podlizuj. Odezwała się najlepsza autorka bloga na świecie ^^
      Okazuje się, że zapisując się do spisu automatycznie jestem nominowana do konkursu. Ale zabawnie XD
      Henryk Nielot jest ze mną bardzo szczęśliwy! To milość - jak głoszą zacne matrony.
      Wywiady będą 17.05 ;)
      Oni już cię nienawidzą... XD Choć moim zdaniem tak naprawdę boją się ciebie.
      Dzieki, dzięki! Czy wspominałam już, że jesteś wspaniała? :3
      Odpiszę, ale... na razie nie mam jak :( Muszę nadrobić zaległości jakie narobiły mi się w szkole przez chorobę, ale mam nadzieję, że w tym tyg mi się uda :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dalej nie skomentowałam dalszych rozdziałów, a tu kolejna informacja :c
    Muszę w końcu wziąć się i przeczytać do końca (w sumie to nie do końca, bo jeszcze nie skończyłaś opowiadania, ale ci... nie skończyłaś go prawda? o.o).. x.x
    A ja wiem, jak to się stało :D Zdziwiłabym się, gdyby Cię do takiego konkursu nie wytypowali ;3
    Więc głosi swój oddałam :3 A skrzaty też mogą głosować? *.*
    Oo.. rozumiem, też tak miałam z jednym z moich blogów ;> Wiele rzeczy było niejasnych, nierealistycznych i wgl. z (za przeproszeniem) dupy wziętych.. Nie mówiąc już o tym, że zmieniłam wygląd i imię bohaterki xD
    A ja mam pytanko - będziesz dużo zmieniać? Znaczy wiem, że to tak wychodzi samo z siebie.. ale dobrze byłoby wiedzieć, czy dużo zmieniasz, czy trzeba przeczytać od nowa czy nie x.x Choć znając mnie to i tak przeczytam od nowa xD
    Ma sens! Zawsze ma! Nie masz się co nad tym zastanawiać, ja nad tym bardziej się zastanawiam i to jest zuo x.x Mówię Ci.. Jak dla mnie warto zawsze pisać, bo zawsze możesz tym kogoś uszczęśliwić, poprawić humor i te sprawy ;>
    Ja to bardziej się martwię, że Ty możesz mnie zabić, za to, że tak ciągle obiecuję, że przeczytam, a ciągle mnie nie ma ;c Wybacz ;c Ale na pewno przeczytam wszyściutko! Nawet, jeśli dopiero we wakacje (a sądzę, że tak będzie.. bo wiesz.. teraz muszę ocenki poprawiać, modlić się, aby testy dobrze mi poszły i wgl... no i jeszcze fakt, że za te parę miesięcy idę do nowej szkoły, nowej klasy, bez nikogo to trochę mnie dołuje, bo mimo wszystko ta moja dziwna klasa nie jest taka zła.. ;c)
    No to ja się ślicznie żegnam :3

    Pozdrawiam!
    Bye, bye

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie skończyłam ;)
      Nie martw się. Będę na ciebie cierpliwie czekać!
      Jasne, że mogą :D Każdy może.
      Postam się za wiele nie zmieniać, żeby czytelnicy właśnie nie musieli czytać od nowa, a jeśli już będę usuwać jakieś wątki, to będę o tym informować pod najnowszymi rozdziałami :3
      Chodzi głównie o to, by w trochę głębszy sposób przedstawić bohaterów, ich zachowania, wady i zalety. Ale dla stałych czytelników postacie będą takie, jakie są teraz :D
      Zapamiętam to sobie. Dzięki :*
      Doskonale to rozumiem. Miałam tak samo z niektórymi blogami. Zaległości się narobiły i już trudno było to nadrobić. Ale wierzę w ciebie i nie będę się przecież gniewać ^^
      Nie martw się. Testy pewnie poszły ci genialne i nie przejmuj się nową szkołą. Po miesiącu nie bedziesz mogła uwierzyć, że tak bardzo się tym stresowałaś. Będzie dobrze - piszę z własnego doświadczenia! ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. O no to dobrze :3
      Dziękuję *.*
      No to już je zaganiam do roboty :D
      Bardzo dobry pomysł :3 Ale pewnie, jak będę miała czas to i tak przeczytam od nowa ;>
      Czyli teoretycznie nic się nie zmieni, ale zmieni xD Ale bardzo dobry pomysł, tak bliżej ich nam przedstawić. Choć i tak z biegiem czasu (i rozdziałami) wszystko wychodzi na jaw z ich zachowania.
      Polecam się na przyszłość ^.^
      Ja nadrobię na pewno, bo czytam w większości tak dobre historie (tak mówię o Twojej również :3), że aż szkoda mi je porzucać ;>
      Testami w sumie się nie przejmuję, bo z przyrodnicze z tego co pamiętam poszły mi całkiem dobrze, polski raczej też no i podstawa niemca (bo ja jestem inna i pisałam niemiecki rozszerzony xD) też :3 Najgorzej z rozszerzeniem i matmą x.x ale jakoś to będzie ;>
      Znaczy.. mi po prostu naprawdę smutno się robi, kiedy myślę, że to ostatnie miesiące z moją klasą, bo mimo wszystko jest zabawnie i wgl. x.x Jeśli będę dalej trenować to jakoś będzie z widzeniem.. ale inaczej z rozmową.. No i nie za bardzo mam skłonności do poznawania nowych osób T.T Ale mam nadzieję, że jakoś to będzie.. i że trafię znowu na fajną klasę x.x Ale.. jak to powiedział mój kolega "Dziwnie będzie mieć normalną klasę" xD

      Usuń
  3. Głos od Krysi jest. Na pewno wygrasz, bo moje głosy są nacenniejsze xD Gratuluję serdecznie wszystkiego! A poprzednie rozdziały może były takie trochę przeciętne, ale to Ty byłaś ich autorką, ot co!!! Buziaczki, Krysiunia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio stwierdziłam z siostrą, że masz genialny nick. :D Aż sama do siebie się uśmiecham, gdy widzę że taka Krysia Potter mi skomentowała ;)
      No a jak! Na twój głos najbardziej liczyłam :3
      Dzięki, kochana :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Głosnęłąm ;))
    W sumie chyba nigdy nic u Ciebie nie skomentowałam, ale lepiej późno niż wcale. Nadrobię to pod kolejnymi rozdziałami! :'))
    Mam nadzieję, że wygrasz, bo naprawdę należy Ci się, za stworzenie tak oryginalnej i niebanalnej historii, do tego lekko, przyjemnie i zabawnie napisanej.
    Poprzednie rozdziały nie były złe, ale faktycznie widać duży progres, to dobrze, że pracujesz nad tą historią i ulepszasz ją. :)) I nie waż się jej porzucić tego bloga! Co wtedy zrobi rzesza fanów Nory i jej przyjaciół?
    Życzę powodzenia w konkursie, weny w pisaniu nowych rozdziałów i cierpliwości w poprawianiu starych :))
    Pozdrawiam,
    terpsychorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No jasne! Też wyznaję tę zasadę :D
      O raju... Bardzo dziękuję - kurcze, czasami takie ,,dziękuję" brzmi zbyt prosto, ale naprawdę jest mi miło, że tak myślisz.
      Może w końcu nauczę się pisać. To mój cel - od początku do końca! :D
      Tak jest! Jestem zbyt miękka, by zrezygnować z Nowej... Jakich tam fanów XD? Choć muszę przyznać, że do komentujących osób dość szybko się przywiązuje.
      Po raz trzeci muszę ci podziękować :D Mam nadzieję, że zostaniesz z Nową na dłużej!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Też oddałam głos ;D
    W sumie, chciałam zrobić to już wczoraj, ale okazało się, że na tablecie to wcale nie taka łatwa sprawa xD ( Źle mi się pisze na tablecie, wolę na "zwyczajnej" klawiaturze, chociaż pisanie SMS-ów na dotykowym telefonie nie sprawia mi żadnych trudności O.o ^.^''). Mam nadzieję, że wygrasz, bo przecież moje głosy są najświętsze, bom najważniejsza persona w blogosferze xDDDD Nie, no, ale serio, życzę Ci powodzenia w konkursie, cierpliwości w poprawianiu starych rozdziałów... Również czekam z niecierpliwością na nowe rozdziały ;D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ginny :*
      Mam tak samo. Może dlatego, że telefon jest mniejszy i lepiej się go trzyma? Pisanie wtedy jest o wiele przyjemniejsze ;)
      Hahaha w takim razie czuję się zaszczycona, że oddałaś na mnie głos :D Będę mieć 5 głosów (kusiło mnie, by zagłosować sama na siebie, ale w końcu uczciwość wygrała XD) jak dla mnie to nienajgorszy wynik :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ja tylko żartowałam z tą personą xDDD W sumie, mnie też by kusiło do zagłosowania na samą siebie ;D
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :D
      No kusi, kusi... Ale pozostanę silna!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zagłosowałam, przeczytałam nowy prolog! :))
    Jakby coś, to ja - Mrs.Pirate, tylko na potrzeby nowego bloga zmieniłam nazwę... :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Teraz będę musiała się przyzwyczaić. Ale narzekać nie będę ;)
      Powodzenia przy prowadzeniu nowego bloga!
      Pozdrawiam! :3

      Usuń
  8. Zagłosowałam (chociaż nie wiem czy się będzie liczyć skoro w nick / adres bloga (coś tam o zostawieniu kontaktu pisało, bo głosy mają być sprawdzane) wpisałam "LS / Bloga brak) i życzę powodzenia + (mam nadzieję, że zaraz) zabieram się za czytanie poprawionego prologu.
    Pozdrawiam, LS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam. Dla mnie się liczy. Bardzo ci dziękuję, kochana :D

      Usuń
  9. Poprawiając rozdziały, zqróć uwagę na ciągłość akcji i zrób coś z błędami, dzięki. O co chodzi z tym nadmiarem miłostek? Postaci Rosie i Roxie za bardzo się zlewają, zwłaszcza przy przeskakiwaniu w jednym rozdziale kilkukrotnie do różnych miejsc akcji +między szkołami); wyjaśnij, co się stało z tym mechanicznym smokiem, dlaczego bliźniaczka odpadła; o co chodzi w pyskówkach (niestety główni bohaterowie coś sporo w nich przegrywają); uśmierciłaś postać, która nie była wspominana?-błąd. Dodaj dwa słowa o tym przeczuciu, które zagnało Hugo do Lasu; dlaczego Hermiona wysłała ich z zamku? Sporo zaczętych wątków, wiele niekontynuowanych. Polecam przeczytać ciurkiem całość, sama wyłapiesz co i jak. Pozdrawiam.
    Polecam nie brać bezkrytycznie Harry'ego za bohatera, według Rowling to zadufany w sobie gnojek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady. Będę miała to wszystko na uwadze przy poprawianiu rozdziałów.
      Co masz na myśli pisząc ,,pyskówki"?
      Tak też zrobię, gdy znajdę odrobinę więcej czasu :)
      Pozdrawiam + wolałabym żeby jednak jakoś się podpisywać pod komentarzami; rozumiem, anonim anonimem, ale nie mam zamiaru obrażać się na krytykę, a wolę wiedzieć z kim mam do czynienia

      Usuń
  10. Głosik dodany. Czekam na wyniki i pozdrawiam. Mam nadzieję, że wygrasz!

    - Izi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wyniki już są. Dzięki wam Nowa zajęła drugie miejsce :D

      Usuń
  11. Nieeee! Dopiero teraz zauważyłam nowy post! (zabiegany tydzień) I nie mogę już głosować! ;(((((((( Dlaczego nie napisałaś mi w mailu, o tym? :c
    Będziesz zmieniać wszystkie rozdziały, czy tylko początek? Bo ja tu czekam na następny rozdział! ;*

    Pozdrawiam cieplutko i wysyłam jeszcze większe niż zwykle paczki weny, żebyś odrobiła się z tym remontem! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Kina... Ale pamiętaj, że liczą się chęci :D Wiem, że oddałabyś na mnie nawet milion głosów, a wiesz skąd to wiem? Bo ja na twojego bloga także bym tak zagłosowała :*
      Przydałoby się zmienić wszystkie rozdziały, ale chyba po prostu te pierwsze napiszę od nowa, a resztę poprawię.
      Wiem, że czekasz; że wszyscy czekają, ale jestem teraz tak zabiegana... Szkoła wykańcza mnie psychicznie i fizycznie :/ Nawet nie miałam kiedy usiąść i odpisać ci na maila!
      Dziękuję, kochana! Jesteś wspaniała :*

      Usuń
  12. Nie mogę się doczekać nowego rozdziału :). Przez Nową mam ok 10 spóźnień po nieprzespanych nocach :p Nawet nie wiesz jak mnie wciągnęło to opowiadanie . Czytałam już je 2 razy całe.

    Mam nadzieje, że Nora zejdzie się z Jamesem :)

    P.S.Tymi rybkami na dole bawiłam się dobre 10 minut :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nikogo zawieść, ale ostatnio nie daję sobie rady :/ Muszę uporządkować kilka spraw i dopiero wtedy będę mogła wrócić do pisania.
      Nie cieszą mnie twoje spóźnienia, ale miło mi, że tak bardzo Nowa ci się spodobała :D Ale śpij, kobieto! I się nie spóźniaj!
      Lubię nadzieję, choć jest taka nieobliczalna ;)
      Dobrze, że ktoś się nimi zajmuje, gdy ja nie mam czasu. Dzięki! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)