wtorek, 18 sierpnia 2015

Wywiady część III + coś… o bohaterach

Wywiady część III
+ coś… o bohaterach

Mam zaszczyt zaprosić was na Wywiady część III!!! Czytać, komentować, zadawać kolejne pytania, misiaczki. :*
Mam mały dylemat… Napisała do mnie jedna z czytelniczek (Ola, wiesz, że tu o ciebie chodzi, skarbie!) i zaproponowała zmianę zdjęć bohaterów. Ale ja kompletnie nie mogę się zdecydować, które zdjęcia wybrać i które by pasowały. I tak sobie wpadłam na pomysł, że może moi cudowni czytelnicy mi pomogą, hm? Przedstawię wam moich faworytów - to jest zdjęcia, między którymi nie mogę się zdecydować - i będziecie mi pisać, że np. Tamara zdjęcie numer 2 itd. Po prostu które zdjęcie najbardziej pasuje do danej postaci. Nory nie będę zmieniać i mogę to już uprzedzić. Annaspohia Robb zostaje - chyba że ktoś znajdzie tej aktorki ładniejsze zdjęcie. Właśnie! Nie krępujcie się i podsyłajcie mi linki do zdjęć, które sami znaleźliście. Możecie też napisać, że podobają wam się te zdjęcia, które są danego bohatera. W takim wypadku nie będę nic zmieniać ;)
ALE!
Jeśli chodzi o wybór, będzie on w ostateczności tylko mój. Proszę o wyrozumiałość i nie gniewanie się, jeśli nie wybiorę tego akurat zdjęcia, które wam się podoba. Widzicie, jaką kapryśną autorkę macie XD
A rozdział pojawi się do końca tygodnia - pewnie w niedzielę
J
Jeszcze jedna kwestia. Zaprezentuję wam zdjęcia postaci, które do tej pory nie miały ‘własnej twarzy’. Możecie mi pomóc przy wybraniu zdjęcia dla Saxony (która pojawiła się w ostatnim rozdziale), Kastiela, Hektora (chłopak Sam) i Jasmine (o której wspomniał w wywiadach Albus). Miłej zabawy!
A oto zdjęcia:
Tamara
1.
2.
3.
Rose
1.
2.
3.
Jasmine
1.
2.
3.
Saxony

1.
2.
3.
James
1.
2.
3.
4.
Kastiel
1.
2.
3.
4.
Christopher - Chris
1.
 2.
3.
Elena
1.
2.
3.
Cristian
1.
 2.

Lily
1.
2.
3.

Jules (tylko jedno zdjęcie znalazłam…)
1.
Domie
1.
2.
3.
Molly
1.
2.
3.
Isabelle
1.
2.
3.
Hektor
1.

2.


Tobey
1.

André
1.

Hisato Otsu
1.

Eve Queen

1.

Koniec głosowania!!!! Wyniki w zakładce Bohaterowie :DDD

13 komentarzy:

  1. Rose 3
    Jasmine 2
    Saxone 1
    James 3
    Kastiel 2
    Elena 1
    Lily 2
    Molly 1
    Isabelle 2
    Hektor 2
    Ostatnich to nie mam zbytnio wyboru xD
    A tych których pominęłam bym nie zmieniała wcale ;*
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamara- 2
    Rose - 3
    Jasmine -1
    Saxsony -2
    James - 3
    Kastiel -1
    Christopher - Chris -2
    Elena -2
    Cristian - 2
    Lily -2
    Domie -2
    Molly -2
    Isabelle -2
    Hektor -1

    PS. Dodawaj opowiadania, czekamy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :)
    Stawiam na Tamarę 2, Jamesa 2, Rose 1 i Elenę 1. Resztę bohaterów pewnie będę sobie wyobrażać po swojemu, a jedyny Jules jest idealny :D
    Hurra, nowy rozdział nadchodzi! Czekam :)
    Z pozdrowieniami
    Huncwotka/Eskaryna

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka ;)
    Tamara-3
    Rose-3
    Jasmine-3
    Saxony-2
    James-1
    Kastiel-4
    Chris-1
    Elena-1
    Cristian-1
    Lily-1
    Domie-3
    Molly-1
    Isabelle-2
    Hektor-1
    Ps. Wszystkie zdjęcia piękne. Miałam bardzo trudny wybór.
    Czekam niecierpliwie na nexta ;)
    Życzę dużo weny

    OdpowiedzUsuń
  5. To zaczynamy :3
    Tamara - zdjęcie numer jeden! Po prostu... Ta mgiełka tajemnicy i seksowności, to cała ona! :D
    Rose - zdjęcie numer (też) jeden. Po prostu wygląda na nim, jak mądra, pomocna i uczynna osoba :3
    Jasmine - tutaj sama nie wiem. Niby zdjęcie (ponownie) jedynka najbardziej mi się spodobało, ale że za nią nie przepadam, dałabym trójkę. Taki dylemat... Zgadzam sie, więc z innymi! A co mi :D
    Saxone - (coś mam z tymi jedynkami!) Znów zdjęcie numer jeden. Wygląda na nim, jak kowbojka, a to dziwnie mi się kojarzy ze smokami. No i wygląda na nim na odpowiedzialną dorosłą osobę! :P
    James - kompletnie nie wiem. Wszyscy są boscy, ale ja wole wilkołaki, albo Deadpoola :3 Toteż zgadzam się z innymi!
    Kastiel - obowiązkowo jedynka! No, bo najbardziej przypomina mi chłopaka, którego opisywałaś ^w^
    Chris - Trójka! Bo jest coś na zbliżenie kurtki lotnika (nie kłóćcie się z moją logiką). No i na nim najmniej wygląda na blondyna :3
    Elena - Tu znów mam problem. Strzelam i wybieram dwójkę, gdyż na nim wygląda najbardziej skromnie :3
    Christian - Kolesia nie poznaje, więc nie wiem, które zdjęcie.
    Lily - Dwójka! Najbardziej naturalna! :D Jakby właśnie kombinowała, jak tu coś psotnego zrobić! :P
    Jules - Tak go sobie wyobrażasz? Ja zostanę przy swoich wyobrażeniach... Roxie nie musi mnie bić, nie są zbereźne!
    Domie - Jedyneczka! Wygląda na nim, jak znawczyni mody.
    Molly - Wszystkie byleby nie dwójka >.<
    Isabele - Trójka, albo dwójka... Sama nie wiem! T~T Właściwie, kto to jest? Niestety nie pamiętam... Ech!
    Hektor - Nie wiem, kim jesteś, ale chce pierwsze zdjęcie! Wygląda z tymi włosami, jak... Eee... Z aktor z takiej komedii. Nieważne.
    Pozostałej czwórki nie chce mi się wymieniać, ale zaskoczył mnie wygląd Eve Queen, aż taka stara jest? O-O
    No i lecę komentować wywiady! ^w^
    Bussis! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i mój rozum >.< Christian! Dopiero teraz załapałam! Jak mogłam zapomnieć swojego empaty?! To skandal! Powieście mnie! T~T
      Taki młody na tych zdjęciach... Czemu jestem taka stara? :C
      Niestety mimo wszystko nie wiem, które zdjęcie... Chyba dwójka, bo tak bardziej profilowe jest ono :3

      Usuń
  6. Tamara - 3
    Rose - 1
    Jasmine - 2
    Saxony - 1
    James - 3
    Kastiel - 2
    Chris - 1
    Elena - 1
    Cristian - 2
    Lily - 1
    Domie - 1
    Molly - 3
    Isabelle - 3
    Hektor - 2

    Nie wymieniałam bohaterów z jednym zdjęciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tamara - 3
    Rose - 3
    Jasmine - 1
    Saxony - 2
    James - 4 xd
    Kastiel - 2
    Chris - 2
    Elena - 1
    Cristian - 1 ( on jest taki, taki ... boski :* )
    Lily - 1
    Domie - 1
    Molly - 3
    Hektor - 1
    A co do Ewy Queen jak ją zobaczyłam to wydaje mi się idealnie pasować do Dumbledora xd =D
    Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tamara - 1
    Rose - nie zmieniaj
    Jasmine - 1
    Saxony - 2
    James - 2
    Kastiel - 2 mogłabyś powiedzieć kto udziela mu twarzy?
    Chris - 2
    Elena - 1
    Cristian - 2/1
    Elena - 2/1
    Lily - nie zmieniaj
    Domie - 1 (ona jest śliczna!)
    Molly - 3
    Isabelle - 2
    Hektor - 1
    I to tyle. Ogółem ślicznej zdjęcia.
    Pozdrawiam
    - Izi

    OdpowiedzUsuń
  9. Tamare zostawic taka jaka jest ;)
    Rose 3
    Zdjecia Jasmine sa brzydkie, ale jesli sie zgodziasz to proponowalabym na Isabelle Tamare 3
    Saxony 2
    James 1
    Kastiel 1
    Chrisa zostawic takiego jaki jest
    Elene zostawic taka jaka jest
    Cristian 1
    Na Lily proponuje Georgie Hanley :)
    Julesa zostawic
    Domie 2
    Molly 2
    Isabele 2
    Hektor 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Tamara 1
    Rose 3
    Jasmine 1
    Saxony 2
    James 2
    Kastiel 4
    Chris 1
    Elena 1
    Cristian 1
    Lily 2
    Domie 3
    Molly 2
    Isabele 2
    Hektor 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyżby to... Karen Gillan?!!
    AMY POND?!?!?!?
    Dżizas kocham cię!!!!!
    Kto by pomyślał??? <3

    OdpowiedzUsuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)