sobota, 31 października 2015

Wywiady część IV – ostania!!!



Po raz kolejny, i już niestety ostatni, mam zaszczyt zaprosić was na kolejną część Wywiadów!
Bardzo dziękuję za zaangażowanie, jakie włożyliście w tę akcję. Uwielbiam was, Potterowi Ludkowie! Jesteście najlepszymi czytelnikami :*
Zapytacie się, dlaczego ostatnia część?
Powoli będziemy się przymierzali do zakończenia Nowej… Proszę powstrzymać łzy. Kiedyś to musiało się stać. Zwłaszcza, że już trochę straciłam serce/wyrosłam z pisania fan fiction potterowskiego… Wydaje mi się, że do 30 rozdziału uda mi się rozwiązać większość wątki, zrzucić kilka bomb i zupełnie was zaskoczyć ;> A później jeszcze Epilog i… Koniec. *proszę! Nie zabijajcie mnie!*
I teraz mam pytanie. Planuję zacząć pisać własne, autorskie opowiadanie… Zostaniecie dalej ze mną, czytając o nowych bohaterach, nowych przygodach w moim własnym świecie :>? Mam fajny pomysł, więc postaram się was nie zawieść!
Ale jeszcze trochę czasu nam zostało ;)
Teraz tak na poprawę humoru umieszczam przesłodką pracę jeden czytelniczki, Krysi, która tworzy na blogu: szczegoly-sa-zlem.blogspot.com Bardzo ci dziękuję, żabko! A was zachęcam, żeby może pójść w ślady Krysi i także coś mi podesłać…? Znacie mojego maila! [patrz: informacje z boku ;>]


Kocham was, Potterowi Ludkowie! Miłej niedzieli i następnego tygodnia, po którym prawdopodobnie pojawi się nowy rozdział!
A ci którzy nie skomentowali ostatniego rozdziału – ale z was lamy – mają to natychmiast zrobić! XD Nie no tak serio… Kocham was :*


21 komentarzy:

  1. Och, cieszę się, że ci się podobało!
    Ludzie mi wychodzą gorzej, niż zwierzaczki. Serio?! Kończysz?! Będę płakać! *Robi smutną minkę.* No, ale wszystko ma swój początek i kres. Jak piszesz nowe opowiadanko, to ja się piszę na czytelniczkę! Fajny miałaś pomysł z tymi wywiadami. Jestem! Wierna! Do końca!

    Krysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nora wyszła ci przesłodko! :D
      Wcale nie ;> Wychodzą równie dobrze. Trochę wprawy i będziesz nie do pokonania ;)
      No niestety... Żal mi kończyć, ale chcę pójść dalej - brzmi mądrzej niż myślałam XD
      Dziękuję, żabko! <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ojej, niedługo koniec :( Smutna prawda wreszcie do mnie dotarła XD
    Na pewno będę czytała Twoje autorskie opowiadanie, zechcesz chociaż zdradzić jakiś szczegół? :3
    Zgadzam się z Krysia, bardzo oryginalnie ci wyszły wywiady, ogółem dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka rozdziałów i będę kończyła... Ale pisała dalej :P
      Mogę ci powiedzieć, że od zawsze mnie fascynowały podróże w czasie.... ;>
      Dzięki, kochana!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Że jak?! Koniec?Chwila...pół roku..25 rozdziałów nie czekaj 4 miesiące W NIECAŁY MIESIĄC NORA OPANUJE SWOJĄ MOC I URATUJE ŚWIAT?! No nieźle Nora szybka jesteś XD. Cristian słyszałeś? Mało czasu masz! A tak serio to smutne bardzo :( Koniec :( Fajny pomysł powiadasz? Fantastyka może? *duże oczka* Prawda? Czytać będę zapowiadam się tu i teraz! Emmm rysunki? Ołówkiem można? (Ja biedna bez skanera) Podejrzewam że bohaterowie są podobni do rodziców? (Zapomniałam jak wyglądają :P Nie bij!)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Trochę przyśpieszę akcję... W sensie, że dam bohaterom miesiąc spokoju - u nich - więc Nora trochę oswoi się ze swoją mocą. I skąd możesz mieć pewność, że wszystko skończy się pozytywnie? Kilka zabójstw już planuję :P
      W moich oczach fajny i już troszkę zaplanowany... :3 Jasne, że fantastyka :D To moje klimaty!
      To trzymam cię za słowo, że ze mną zostaniesz! :*
      Wszystkim można! :P Nawet pastą do zębów, jakbyś miała ochotę ;) Ja będę wzruszona, jeśli cokolwiek dostanę. Bo to tak, jakby to całe opowiadanie ożyło.
      Nic nie szkodzi. Zawsze w zakładce bohaterowie masz przypomnienie, jak bohaterowie wyglądają ;>
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jak to 'koniec'? :<<
    Zrobiło mi się smutno, ale nie będę się szerzej wypowiadać na ten temat, bo wiem, że z pisaniem takiego fanfiction bywa różnie :/
    Ale oczywiście zostanę z nowym opowiadaniem, kochana :* Będziesz miała władzę absolutną, więc już nie mogę się doczekać, hah :D
    Buziaki :33
    PS To tajemnica, ale myślę, że mogę Ci powiedzieć, więc: właśnie skończyłam szkic fanarcika :3 Muszę tylko ogarnąć jakiś program, żeby go pokolorować .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Od dłuższego czasu to szło, dalej idzie, w tym kierunku... Harry Potter już mnie tak nie cieszy, jak kiedyś... Chcę czegoś własnego ;> Z czego będę mogła być dumna.
      Dziękuję, skarbie :* Prawda? :D
      To ja przesyłam przytulasa! :3
      PS Serio?!?!?!?! :DDDDD O raju... Nie mogę się doczekać! Jej! <3333

      Usuń
  5. Szkoda że koniec sie zbliża, ale wszystko sie kiedyś skończy . Smutek, no ale co poradzić? Oczywiście że zostanę z tb i twoim nowym opowiadaniem.(mam skrytą nadzieję że będzie tam jakiś chaski i pewny sb chłopak)
    Przesyłam uściski i pozdrowienia
    Gwen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;>
      Dziękuję! :* Jakiś się na pewno znajdzie ;> Mogę już uprzedzić, że będą pewne dwie dziewczyny...
      Przesyłam całusy, kochana! :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Kochanie, wiesz że będę z Tobą na każdym blogu! :*
    Szkoda, że to koniec wywiadów... :'( lece czytać ostatnią część!

    Kocham, ściskam, całuję i pomorańcze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem <3 I za to cię uwielbiam!
      Potrzebuję twojej opinii, co do zakończenia Nowej... Mam kilka pomysłów, ale ktoś musi stwierdzić, czy 1. nie przesadziłam 2. czy trzyma się to kupy, całości 3. i czy ci się to podoba/ czy cię to zaskoczy :*** I jak najlepiej zakończyć!
      Kocham cię! Czerwona porzeczka! <33333

      Usuń
    2. Czekam w takim razie na wiadomość na priv! :*
      Uwielbiam Twoje spojlery! <3

      Usuń
  7. Jejciu, nie wierzę że koniec zbliża się tak szybko... Ale cię rozumiem, wszystko sie zmienia. Jedynie czego nie lubię to niedokończonych historii, ale ty widzę nie chcesz jej urywać, tylko dokończyć, za co chwała ci wielka. Pocieszyłaś mnie tym, że piszesz kolejne opowiadanie, zwykle nie czytam autorskich opowiadań, tylko same fanfiction, ale dla ciebie muszę zrobić wyjątek :* Nie mogę się doczekać co ty tam pokombinujesz :) A teraz lecę czytać wywiady ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież bym nie mogła was tak potraktować! Sama nie cierpię, gdy ktoś nie kończy jakiegoś bloga... To jest tak przykre :< A ja was przecież kocham, więc bym wam tego nie zrobiła ;>
      Jej! Czuję się teraz tak bardzo wyjątkowa... Dziękuję, słonko! :*
      Hehehe znając mnie...? Będzie ciekawie!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Niestety zawsze przychodzi koniec i chcąc, czy nie chcąc musimy się z tym pogodzić. Będę tęskniła za Nową i za jej wszystkimi bohaterami, ale zawsze możemy wrócić do opowiadania tak jak wracamy do książek, które kochamy, prawda? Ja z pewnością przeczytam całe opowiadanie jeszcze raz. A co do nowej historii to jakbym mogła nie zostać? No, jak? Oczywiście, że będę! Chyba nie wytrzymałabym bez twojej twórczości, więc możesz być pewna, że będę komentować ;) A co do fanarta to akurat mam wenę, więc coś już się rysuję :D Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak...
      Ja tak samo :< Ale masz rację! Zawsze można wrócić i ja na przykład mogę się pośmiać z tego, jak kiedyś pisałam XD
      Bardzo mi miło, kochanie :* Oooo... Dziękuję! No nie słodź mi już tak!
      Na gacie Merlina!!! :D Ale super!!! Nie mogę się doczekać, kiedy go zobaczę :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Śliczny rysunek, ty robiłaś?
    No wiesz co? Zbliżamy się do końca? Jak możesz?!?(w tej chwili umieram na zawał)! No cóż... Pociesza mnie fakt, że dodajesz średnio 1/2 posty miesięcznie, więc trochę czasu jeszcze jest.
    A teraz, pogrążona w smutku zabieram się za wywiady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups! Teraz doczytałam, że to nie twój. Ale i tak jest śliczny!
      PS. Będę na twoim kolejnym blogu!

      Usuń
    2. Kompletnie nie umiem rysować. Dobrze, że moje czytelniczki potrafią :D
      Nie umieraj, duszko! Nie warto XD
      Jeszcze trochę... Wciąż dopracowuję zakończenie ;>
      Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)