piątek, 27 listopada 2015

Projekt Napiszmy Wspólną Książkę


Niestety nie przybywam do was z nowym rozdziałem – ostatnio naprawdę nie miałam czasu na pisanie (szkoła, nauka, sen – tak wyglądają moje dni), ale może za… tydzień…? uda mi się dodać 27 rozdział :D I nie mogę się go doczekać! Ale odbiegłam od tematu. Zapewne tego nie wiecie, ale zgłosiłam się do projektu NWK, gdzie razem z naprawdę utalentowanymi dziewczynami piszemy wspólną książkę. Stąd moja informacja i prośba byście wpadli, przeczytali, skomentowali rozdziały, które już są (jestem pewna, że dziewczyny się ucieszą :3), by móc przeczytać rozdział numer 4, nad którym właśnie pracuję…! Liczę na was, Potterowi Ludkowie!
Wciąż nie mamy określonej tematyki, ale moim zdaniem to lepiej – każda z nas pisze inaczej i jak na razie jestem zachwycona wszystkimi rozdziałami, które są napisane na naprawdę wysokim poziomie (nie myślcie sobie, że poleciłabym wam coś, co mi się nie podoba; pamiętajcie, że dbam o was :*)! Pewnie się zastanawiacie, co taka Gabsone tam robi... W sumie, jestem troszkę przerażona, bo nie piszę AŻ tak dobrze, jak one i… dobra. Już wam nie narzekam XD
Zapraszam na:

Kocham was, Potterowi Ludkowie!
EDIT: Pojawił się już mój rozdział! Mam nadzieję, że wpadniecie, przeczytacie i skomentujecie!
Rozdział 4

9 komentarzy:

  1. Powodzenia w pisaniu! Napewno będzie to ciekawe dla ciebie doznanie :)
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. projekty wygląda naprawdę ciekawe. zaczęłam już czytać i muszę skończyć. Ja tam osobiście czekam na rozdział Twojego autorstwa. A na rodział tutaj postram się w miarę cierpliwie czekać, wiadomo, że warto xD. Zapraszam Cię na nowość na zapiski-condawiramurs jestem ciekawa Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział już się pojawił i widziałam, że udało ci się nadrobić rozdziały :D Mam nadzieję, że to sprawi, że któraś z dziewczyn także do ciebie trafi :3
      Uwierz mi - nie zapomniałam o tobie. Od kilku dni powoli, ale czytam nowy rozdział i postaram się go dzisiaj skomentować. Wybacz, że tak długo to trwa. Ale w sumie mogę czytać tylko w autobusie albo na przystanku... Ech...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. A ja wiedziałam! A ja wiedziałam! :D
    Nie mogę się doczekać jak dodasz rozdział, Kochana! :*
    Ściskam moocno <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że wiedziałaś! :D Kto, jak nie ty?
      No już się nie chwal przyjaźnią ze mną. Każdy już to zrozumiała i jestem pewna, że niesamowicie ci zazdroszczą... Prawda? Prawda!
      Liczę na twoją szczerą opinię... :*
      Kocham! :3

      Usuń
  4. Ja to jestem udana =3= Nacisnęłam "opublikuj", ale zapomniałam kliknąć "anonimowy"... Od nowa piszemy... O co chodzi z tym Projektem? To jakiś grupowy blog, czy rzeczywiście piszecie książkę? :D Ja jestem niekumata, wiem xD Co do komentowania na Nowej to się postaram poprawić :) Jednak wiedz, że wszystko czytam i czekam niecierpliwie na rozdział (poprzedni był zajeb... ekhem... zajefajny ^.^'''). Szablonik cudny, chociaż osobiście wolałam tamten niebieski (lubię każdy odcień niebieskiego/ granatowego koloru xD) Pozdrawiam i ślę duży worek wenki.
    Ginny Kurogane :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zadeklarować że jestem otwarta na nowe doświadczenia i będę starała się nadążać i komentować tam u was :)
    Pozdrawiam
    Gwen

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę czytać, jak znajdę czas. Na razie jeżdżę po kardiologach i identyfikuję chorobę. Ledwo zaglądam na moją Piątkę. Trzymaj się, weny itp.

    Krysia

    OdpowiedzUsuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)