środa, 8 lipca 2015

Koniec remontu!!!



Chyba wszyscy na to czekaliśmy - a ja zwłaszcza! Nareszcie mogę zakomunikować, że remont bloga zostaje oficjalnie i nieodwołalnie zakończony!!! *poproszę aplauz* Dziękuję, dziękuję, dziękuję XD
Miałam zamiar napisać wszystko od nowa, ale… zdałam sobie sprawę, że nie mogę tego zrobić. W tych pierwszych rozdziałach jest tyle takiej mojej początkowej świeżości, dziwnego humoru i może nie jest idealnie, ale - nazwijcie to sentymentem - postanowiłam nie zmieniać wszystkiego. Od nowa został napisany prolog (który już miałam okazję wam zaprezentować) oraz rozdział 1, a reszta została przeze mnie poprawiona. Starałam się zlikwidować wiele powtórzeń i tak zwanych dziwnych zdań - jak określił to pewien oceniający. Ale były to dosyć subtelne zmiany. Najwięcej roboty miałam z rozdziałem 6 (wiecie, tym, gdzie James widzi Norę w samym staniku XD), głównie dlatego, że był to jedyny rozdział, którego nigdy przenigdy nawet odrobinę nie sprawdzałam i nie poprawiłam. I, oczywiście, do niego najbardziej przyczepił się oceniający… Ale ciii… Narzekać nie będę XD
Pozostałe rozdziały - moim zdaniem, ale wielu może się nie zgodzić - nie są takie złe... Je także sprawdzę, ale już tak na spokojnie :)
ZMIANY!!!!
Ale kilka zmian wprowadziłam. Głównie jeśli chodzi o wiek moich bohaterów. Słusznie zauważyło kilka osób, że moje postacie zachowują się odrobinę zbyt dorośle jak na swój wiek i wygodniej mi jednak będzie, jeśli umieszczę Norę na szóstym roku. Pozbędę się problemu związanego z sumami i będę mogła przyśpieszyć odrobinę akcję.
Dlatego Nora i cała jej ekipa (z wyjątkiem Lily i Hugona, którzy nadal będą uroczymi dwunastolatkami) dorastają o jeden rok! Dzieci teraz tak szybko rosną… *ociera łezkę* Zaraz zmienię wszystko w zakładce Bohaterowie, więc się zorientujecie. W rozdziałach po 8 jeszcze nie zdążyłam zmienić ich wieku i nie usunęłam wzmianek o sumach, ale wkrótce się tym zajmę. Ale powoli. Za dużo sobie biorę na głowę...
Mam nadzieję, że to nie będzie problemem J
Pracuję już nad rozdziałem 22 - powoli mi to idzie, ale swoimi cudownymi komentarzami udało wam się odwieść mnie od zamiaru zawieszenia bloga.
Dziękuję. Kocham was wszystkich, Potterowi Ludkowie!
Warto przeczytać tę historię od początku *lub chociaż prolog oraz 1 rozdział*, dlatego odsyłam was do:
Napiszcie mi, co myślicie! Liczę na was :*
A dla wielkich fanów świata Ricka Riordana, Percy’iego Jacksona i Leona Valdeza (ale to ja kocham go najbardziej!) mam interesującą wiadomość…
Gdy miałam mały (ekhem… raczej wielki) zastój z Nową, napisałam takiego krótkiego fanfica, który trochę już wymknął mi się spod kontroli. Rozdziały dodaję na Wattpad.com… Może mielibyście ochotę przeczytać? Znajdziecie go tutaj:

Zapraszam!

14 komentarzy:

  1. *Bardzo głośno klaszcze* Brawo! :D

    W sumie to w Twoich rozdziałach tylko właśnie powtórzenia i niektóre "dziwne zdania" trochę raziły. Tak to, jak dla mnie, wszystko było pinknie ;3
    W sumie z tym wiekiem to trochę fakt ;o
    Oo.. czyli jednak udaje Ci się pisać! *.*
    Z chęcią bym przeczytała Twój drugi fanfic, ale niestety jeszcze nie czytałam Percy'ego ;c

    Pozdrawiam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mój pierwszy tak krótki komentarz u Ciebie o.o

      Usuń
    2. Mania... Nie poznaję ciebie! Gdzie twoje typowe rozpisywanie się? :O
      *Kłania się* Wiem. Jestem boska... No dobra. Nie jestem, ale... Czasami na pewno! :)
      Także pozdrawiam!

      Usuń
    3. Hahaha... chyba zostało gdzieś w Warszawie o.o
      Haha.. gdyby tylko czasami ;>

      Usuń
  2. Hejka!
    Aż chciało mi się klaskać... Nie no dobra. Bardzo mi się chciało, więc to zrobiłam :D Ciesz się!
    Jakoś szczególnie nie zwróciłam uwagi na błędy. Niestety polonistkę nie jestem... Mimo to cieszę się, że poprawiłaś błędy. Będzie mi się przyjemniej czytało jeszcze raz... Muhahahaha!
    No to kiedy możemy oczekiwać nowego rozdziału? Jutro? Pojutrze? Pod koniec lipca? Już się nie mogę doczekać :)
    Chętnie bym przeczytała twój drugi fanfic, ale no cóż.. Nie orientuję się w tematyce...
    Pozdrawiam
    - Izi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :D
      Hahaha specjalnie dla ciebie XD Ma mnie martwić ten diaboliczny rechot...?
      Nie wiem - niestety. Zarwę dzisiejszą noc i zobaczę ile uda mi się napisać (mam na razie 3 strony, a powinnam mieć z 30, tak więc...) No. Postaram się :*
      Nic nie szkodzi. Jeszcze wiele opowiadań przed nami :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. mi tam żadne błędy nie przeszkadzały :P dlatego po prostu... Czekam na kolejny rozdzial!!!♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana :*
      Wkrótce się doczekasz! To mogę obiecać ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jej, ale świetnie <3Nie klaszcze bo mam telefon w rękach ale duchowo aż całą mnie skręca :D Późniejprzeczytam ten prolog, fajnie sb przypomnieć od czego to się wgl wzięło.
    Jejciu, chciałabym przeczytać tego twojego fdrugiego fanfika ale jestem w dopiero połowie czytania Zlodzieja Pioruna, więc wolę uniknąć możliwych spoilerow czy coś w tym stylu xD Więc trochę to musi poczekać :/
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.Życzę dużo weny :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duchowe skręcanie mi wystarcza :*
      To jeszcze daleka droga przed tobą, bo piszę o drugiej serii Percy'iego XD Jak skończysz Olimpijskich Herosów, będziesz mogła sięgnąć po mojego ff. Ale warto przeczytać te wszystkie książki. Są cudowne!
      Dziękuję i także pozdrawiam :*

      Usuń
  5. *GŁOŚNY APLAUZ zagłuszający wszystkich pozostałych komentujących*
    Kina podbiega do Gabsone i dając jej ruszającą się figurkę naturalnych rozdziałów Leo Valdeza ściska ją z całych sił. Następnie podchodzi do mikrofonu i woła głośno:
    - Stawiam soczek każdemu kto zajrzy do nowego fanfica Gabsone RUN AGAIN! Kto nie zajrzy ten Sklątka Tylnowybuchowa!

    PS: Widziałam mail, niebawem odpiszę ;*
    Buziaki, kokos! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Twój aplauz musiał być najgłośniejszy :*
      Naturalnych rozdziałów?! Wow! Nigdy takiej nie miałam! Postawię ją zaraz koło figurki naturalnych rozmiarów <3
      Hahha jak na soczek się nie skuszą, to naprawdę będą sklątkami!
      PS To czekam :*
      Więcej buziaków, kochana!
      Morela <3

      Usuń
  6. Specjalnie dla Ciebie założyłam konto na: Wattpad.com
    Już niedługo możesz liczyć na moje komentarze :D
    Bussis! :3

    OdpowiedzUsuń

Inspirujący cytat: ,,Drzaz­ga mo­jej wyob­raźni cza­sem za­pala się od słowa." ~Halina Poświatowska

...czasem (a nawet często) też od komentarzy, więc... wiecie, co robić, Potterowi Ludkowie :)

PS Możecie też nakarmić poterrowe rybki :D (są na dole)